VERZENDING & RETOUR 

1. VERZENDING

We proberen om de pakketjes binnen 2-3 werkdagen, na ontvangst van betaling, te leveren bij de klant. Je kan kiezen om het thuis te laten leveren of in een afhaalpunt. Je ontvangt van ons een track-and-trace code van zodra je pakketje verzonden is. Indien het door bepaalde omstandigheden wat langer duurt voordat u uw pakketje ontvangt, dan zullen wij u op de hoogte houden hiervan.

Je kan ook steeds kiezen om uw bestelling op te halen in regio Brugge (gratis). Dit is enkel mogelijk op afspraak via e-mail hello@soapology.be.

  • Verzendingskosten Bpost (BE): € 7,00

  • Verzendingskosten Bpost (LUX, NL): € 8,00

  • Gratis verzending in BENELUX vanaf € 45,00

  • Gratis afhaling regio Brugge (na afspraak)

2. RETOUR

U kunt het product/de producten retourneren binnen een periode van 14 dagen, zonder het geven van reden. Dit is niet geldig op producten in promotie en/of solden. Als de geretourneerde producten niet binnen de 14 dagen bij Soapology geretourneerd worden, dan worden de producten aanzien als geaccepteerd en is het niet meer mogelijk om te accepteren. De retourkosten zijn volledig voor de klant. Het retourneren is mogelijk onder bepaalde voorwaarden.

Voorwaarden:

  1. Producten moeten in originele verpakking zijn en mogen niet beschadigd en/of gebruikt zijn

  2. Enkel ongeopende en ongebruikte producten worden teruggenomen. Indien wij na controle merken dat de producten gebruikt en/of beschadigd zijn, dan zullen wij het bedrag niet terugbetalen.

  3. Wegens hygiënische redenen, én door het corona-virus, nemen wij de handgemaakt zepen niet terug. 

  4. Retourdocument moet aanwezig zijn in het pakket.

  5. Kosten volledig voor de klant zelf.

Instructies:

  1. Stuur ons een email (hello@soapology.be) en vertel ons welk(e) product(en) u wenst te retourneren.

  2. Vervolledig het retourdocument volledig en steek deze in het originele pakket. Sluit het pakket zorgvuldig.

  3. Doe het pakket op de post, op eigen kosten. Hou het ticket goed bij, voor het geval er toch iets onverwachts gebeurd tijdens levering.

Als de producten ongebruikt en/of onbeschadigd zijn én ontvangen binnen de 14 dagen bedenktijd periode dan zal Soapology de terugbetaling uitvoeren binnen 7 dagen na ontvangst van de geretourneerde producten.

Kapotte of beschadigde bestelling?

Helaas gebeurt het soms nog steeds dat een pakketje beschadigd geraakt tijdens levering. Mocht het u toch overvallen, aarzel dan zeker niet om contact op te nemen met ons, hello@soapology.be. Stuur ook altijd een foto van het probleem (de verpakking, de producten,...) en vermeld duidelijk uw ordernummer. Samen kijken we wat de mogelijkheden zijn om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Indien u, door onze fout, een verkeerd product zou ontvangen hebben, kunt u ons ook altijd contacteren. Alle verzend- en retourkosten nemen wij op ons.

 

Indien u nog vragen heeft, aarzel zeker en vast niet om ons te contacteren. Wij zijn er om u te helpen.

hello@soapology.be